على الالفى - اغنية احساس بالونس Mp3



على الالفى - اغنية احساس بالونس Mp3
من اجدد الاغاني Mp3


سمعنا أغنية على الالفى احساس بالونس ؛ سماع وتحميل أغنية على الالفى احساس بالونس mp3 ؛ تحميل أغنية على الالفى احساس بالونس mp3؛ استماع أغنية احساس بالونس ؛ كلمات أغنية احساس بالونس ؛ تحميل أغنية احساس بالونس ؛ كلمات أغنية على الالفى احساس بالونس ؛ اغنية احساس بالونس mp3 ؛ تحميل اغنية احساس بالونس mp3 كامله ؛ اغنية احساس بالونس على الالفى ؛ عايز اسمع اغنية احساس بالونس ؛ اغانى على الالفى ؛ البومات على الالفى ؛ اجدد الاغاني Mp3 ؛ احدث الاغانى Mp3 ؛ تحميل اغانى على الالفى ؛ استماع اغانى على الالفى ؛ اجدد واحدث الاغانى mp3 ؛ كلمات أغنية احساس بالونس على الالفى ؛ اغانى على الالفى؛ البومات على الالفى ؛ تحميل اجدد واحدث الاغانى Mp3 ؛ تحميل اغانى على الالفى ؛ استماع اغانى على الالفى ؛ تحميل اجدد الاغانى الفردية Mp3

كلمات أغنية احساس بالونس 
أنا عندي إحساس بالونس واصل لدرجة الاكتفاء
ولإني بعشق وحدتي مبخافش اصلا م الفراق
وساعات كتير بشتاق قوي ومتسألوش بشتاق لمين
انا قلبي لسه بدقته متشال لحد يكون أمين

الوحدة لو من غير وجع انا مستعد أعيشها راضي
لو قلبي محتاج طبطبة أنا ممكن أحضن نفسي عادي
من بكرة فرحي يهمني ولا يوم هبص لجرح ماضي
وهلاقي قلب يحبني ومكانه لسه ف قلبي فاضي

أنا كل حد مسكت فيه سابني على خوانة وخذلني
أنا وجعي بإيديا مداويه أنا مستحيل أتخلى عني
أصل القلوب الطيبة بيحبوا من غير اكتفاء
ماتعشموش حد بلقا ومفيش في ايدكم غير فراق

الناس متفهمش العياط غير انه ضعف وخوف تملي
بيسيبوا من باب الاحتياط والحب تمهيد للتخلي
الدنيا لو بردت شوية انا قلبي عمره ما يبقى بارد
هحتاجله هيطبطب عليا وكل شئ في الحب وارد


للتحميل المباشر اضغط ع الصورة
 التحميل مباشر

وللتحميل بروابط اخري.. 
MediaFire سيرفر صاروخى
http://www.MediaFire.com/Ehsas_Belwanas.mp3
Zippyshare سيرفر صاروخى
http://www58.zippyshare.com /Ehsas_Belwanas.mp3


Previous
Next Post »