احمد جمال - اغنية يلا نعيش Mp3


احمد جمال - اغنية يلا نعيش Mp3


سمعنا أغنية احمد جمال يلا نعيش ؛ سماع وتحميل أغنية احمد جمال يلا نعيش Mp3 ؛ تحميل أغنية احمد جمال يلا نعيش Mp3؛ استماع أغنية يلا نعيش ؛ كلمات أغنية يلا نعيش ؛ تحميل أغنية يلا نعيش ؛ كلمات أغنية احمد جمال يلا نعيش ؛ اغنية يلا نعيش Mp3 ؛ تحميل اغنية يلا نعيش Mp3 كامله ؛ اغنية يلا نعيش احمد جمال ؛ Download Song Yalla Naeesh Mp3 ؛ عايز اسمع اغنية يلا نعيش ؛ اغانى احمد جمال ؛ البومات احمد جمال ؛ البوم احمد جمال - يلا نعيش ؛ البوم احمد جمال - يلا نعيش ؛ تحميل اغانى احمد جمال؛ استماع اغانى احمد جمال ؛ البوم احمد جمال - يلا نعيش mp3 ؛ كلمات أغنية يلا نعيش احمد جمال؛ اغانى احمد جمال؛ البومات احمد جمال ؛ البوم احمد جمال - يلا نعيش ؛ تحميل اغانى احمد جمال ؛ استماع اغانى احمد جمال 

كلمات أغنية يلا نعيش 
ليلة في العمر ليلة
عمري معاكي ابتدى الليلة

طول عمري بقول لنفسي
انا عايز احب انا عايز اعيش
شفتك سلمت نفسي
حاولت اهرب منك مفيش

الحب ما بينا نظره ابتسامه كلام
مفيش في عنيكي كلام
قولي أوام قولي وماتخبيش

الليلة اللية الليلة يلا نعيش
ليلة في العمر ليلة
عمري معاكي ابتدى الليلة

وياكي اللي اتمنيته
وكل اللي أنا حلمت بيه
أول إحساس حسيته
معاكي لقيت روحي فيه
مش لاقى كلام يوصفلك
حبي انا ليكي قد ايه
دانا لو اقول كلامي يطول
اقولك ايه ولا ايه

الليلة اللية الليلة يلا نعيش
ليلة في العمر ليلة
عمري معاكي ابتدى الليلة 

للتحميل المباشر اضغط ع الصورة
Download

Previous
Next Post »