احمد جمال - اغنية عزوبيه Mp3


احمد جمال - اغنية عزوبيه Mp3


سمعنا أغنية احمد جمال عزوبيه ؛ سماع وتحميل أغنية احمد جمال عزوبيه Mp3 ؛ تحميل أغنية احمد جمال عزوبيه Mp3؛ استماع أغنية عزوبيه ؛ كلمات أغنية عزوبيه ؛ تحميل أغنية عزوبيه ؛ كلمات أغنية احمد جمال عزوبيه ؛ اغنية عزوبيه Mp3 ؛ تحميل اغنية عزوبيه Mp3 كامله ؛ اغنية عزوبيه احمد جمال ؛ Download Song Ozobeya Mp3 ؛ عايز اسمع اغنية عزوبيه ؛ اغانى احمد جمال ؛ البومات احمد جمال ؛ البوم احمد جمال - يلا نعيش ؛ البوم احمد جمال - يلا نعيش ؛ تحميل اغانى احمد جمال؛ استماع اغانى احمد جمال ؛ البوم احمد جمال - يلا نعيش mp3 ؛ كلمات أغنية عزوبيه احمد جمال؛ اغانى احمد جمال؛ البومات احمد جمال ؛ البوم احمد جمال - يلا نعيش ؛ تحميل اغانى احمد جمال ؛ استماع اغانى احمد جمال 

كلمات أغنية عزوبيه 
اليوم م اللحظة ديا
عزوبية خلاص يا غالي
فرحة قلبي وعنيا
أنت اللي رسمتهالي

حبك باين عليا
قلبى بيسألنى مالي
دا لو أحكي أنا ع اللي فيا
ماكافنيش ليالي

بحبك أيوه هتكلم
هقولك اللي انا مخبيه
زمان أنا كنت بتمنى
تعدي صدفة من جنبي
واخلي عيوني تحكيلك
حكايتي معاك أنا و قلبي

النوم م المغربية
ومفيش سهر الليالي
لا أصحاب هتفوت عليا
انا ليك سلمت حالي

أنت وبس ف عنيا
مش شايف حد تاني
قلبى كان ملك ليا
شافك بعنيه ثواني

بحبك أيوه هتكلم
هقولك اللي انا مخبيه
زمان أنا كنت بتمنى
تعدي صدفة من جنبي
واخلي عيوني تحكيلك
حكايتي معاك أنا و قلبي 
للتحميل المباشر اضغط ع الصورة
Download

Previous
Next Post »