احمد بتشان - اغنية خلصت خلاص Mp3 من مسلسل الاسطورة

احمد بتشان - اغنية خلصت خلاص Mp3
من اجدد الاغاني Mp3
سمعنا أغنية احمد بتشان خلصت خلاص من مسلسل الاسطورة ؛ اغاني مسلسل الاسطورة ؛ سماع وتحميل أغنية احمد بتشان خلصت خلاص Mp3 من مسلسل الاسطورة ؛ تحميل أغنية احمد بتشان خلصت خلاص Mp3 من مسلسل الاسطورة ؛ استماع أغنية خلصت خلاص من مسلسل الاسطورة ؛ كلمات أغنية خلصت خلاص ؛ تحميل أغنية خلصت خلاص ؛ كلمات أغنية احمد بتشان خلصت خلاص ؛ اغنية خلصت خلاص Mp3 ؛ تحميل اغنية خلصت خلاص Mp3 كامله ؛ اغنية خلصت خلاص احمد بتشان ؛ عايز اسمع اغنية خلصت خلاص ؛ اغانى احمد بتشان ؛ البومات احمد بتشان ؛ اجدد الاغاني Mp3 ؛ احدث الاغانى Mp3 ؛ تحميل اغانى احمد بتشان ؛ استماع اغانى احمد بتشان ؛ اجدد واحدث الاغانى Mp3 ؛ كلمات أغنية خلصت خلاص احمد بتشان ؛ اغانى احمد بتشان؛ البومات احمد بتشان ؛ تحميل اجدد واحدث الاغانى Mp3 ؛ تحميل اغانى احمد بتشان ؛ استماع اغانى احمد بتشان ؛ تحميل اجدد الاغانى الفردية Mp3 

كلمات أغنية خلصت خلاص 
يعني أنا أضحي بحياتي عشان خاطرها تضيع

يعني أنا أبقا هموت قصادها ومشتريها وتيجي هي تبيع

يبقا فاضل إيه يا قلبي عشان نقول خلصت خلاص

غلطتي سوء إختياري وإهتمامي بواحدة قلبها مات

وإللي ياما تعبت منها سيبتها مبقاش في بينا حاجات

و إختيار البعد عنها أكيد قرار ما أرجعش فيه

وأنا قادر على وجع البعاد يا جراح

وأنا هتعب يومين لكن مسيري أرتاح

وأنا الله يصبر حالي على إللي أنا فيه

وأنا ثابت مكاني وراسي عالية لفوق

أنا مصدوم اكيد لكن مسيري هفوق

لو قلبي مات في ربنا يحيه 

للتحميل المباشر اضغط ع الصورة
 التحميل مباشر

Previous
Next Post »